معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: باید تلاش کنیم پس از دوسال فعالیت‌ها به صورت مجازی، فعالیت‌های اوقات فراغت حضوری با جدیت دنبال شود. 

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، جلسه ستاد اوقات فراغت آموزش و پرورش  استان اصفهان با حضور مهدی نم‌نبات، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل، سید احمدرضا بنی‌لوحی، معاون آموزش متوسطه، لیلاسادات ابطحی، معاون آموزش ابتدایی، نسرین باباپور‌، معاون سواد آموزی اداره‌کل، آذرکیوان امیرپور، معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل، مصطفی درستکار رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، مرتضی شکری رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل، علی رستمی سرپرست سازمان دانش آموزی استان اصفهان، حسین رجب‌پور رئیس سازمان بسیج دانش آموزی و نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه پوشاک اصفهان برگزار شد. 

مهدی نم‌نبات در این جلسه اظهار داشت: ظرفیت‌های ما در آموزش و پرورش بسیار زیاد است و از این ظرفیت‌ها چه در بحث فضای مجازی وچه در بحث کلاس‌های حضوری نباید غافل شد.

 وی افزود: طرحی در حال برنامه‌ریزی است که سازماندهی گروهی، جهادی از همکاران فرهنگی برای شناسایی مشکلات انجام و در جهت رفع آن تلاش می‌شود . 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: باید تلاش کنیم پس از دوسال فعالیت‌ها به صورت مجازی فعالیت‌های حضوری با جدیت دنبال شود. 

مرتضی شکری، رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در این جلسه گفت: در سال 1398 که اوقات فراغت دانش‌آموزان به صورت حضوری برگزار شد، ما 1670 پایگاه داشتیم که تعداد 147 کانون فرهنگی تربیتی، 90 مدرسه قرآنی، 191 سالن ورزشی 39 پژوهشسرا و تشکل‌های دانش‌آموزی در این زمینه فعال بودند.

وی تاکید کرد: در دوسالی که اوقات فراغت به صورت مجازی بود 467 پایگاه به صورت غیر حضوری و در کانال‌های شبکه شاد فعال بودند اما امسال برنامه‌ریزی ما برای اوقات فراغت اجرای آن به صورت حضوری است. 
شکری  اظهار داشت: برای کاستن از دغدغه‌های خانواده‌ها و ایجاد محیطهای امن و ایمن برای پذیرش دانش‌آموزان ‌و آموزش مسائل تربیتی و مهارتی می‌بایست ضمن استفاده از کانون‌های درون مدرسه‌ای، کانون‌های فرهنگی، سالن‌های ورزشی، مراکز مشاوره و سایر امکانات و منابع درون سازمانی و نیروی انسانی کاردان و متخصص از سایر ظرفیت‌های شرکای آموزش و پرورش نیز به‌خوبی بهره گیری کنیم.


test